Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29184
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Островерх, Іван Романович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-27T04:21:47Z | - |
dc.date.available | 2025-06-27T04:21:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Островерх І. Організація технічного обслуговування та екіпірування локомотивів в депо з вантажообігом 5,5 млн. т.: пояснювальна записка та розрахунки до кваліфікаційної роботи бакалавра КРБМЕ.510.00.12.01.ПЗ / І. Островерх; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29184 | - |
dc.description.abstract | Актуальність роботи визначається значними витратами паливно-енергетичних ресурсів у локомотивному господарстві. Зменшити витрати на паливо пропонується за рахунок удосконалення методів оперативного нормування витрати палива на тягу. Мета роботи - підвищення паливної ефективності використання тепловозів шляхом удосконалення методів контролю та нормування витрати дизельного палива. Об'єктом дослідження є процес контролю та нормування витрати дизельного палива тепловозами в експлуатації. Предмет дослідження – методи та системи контролю та нормування витрати дизельного палива тепловозами в експлуатації. Завдання роботи: - провести аналіз показників використання тепловозів на ділянці обслугову- вання; - сформулювати пропозиції з удосконалення методів нормування витрати дизе- льного палива тепловозами; - визначити економічну ефективність впровадження запропонованих заходів. Практичне значення. Реалізація запропонованого проекту дозволить вирішити завдання зменшення витрати палива при експлуатації тепловозів. Проведено розрахунки показників тепловозів 2М62, що експлуатуються на за- даній ділянці обороту довжиною 667 км з вантажопотоком 5,5 млн. т, визначено екс- плуатований парк тепловозів, загальні витрати експлуатаційних матеріалів на експлу- атацію та ремонт. Запропоновані технічні рішення дозволили підвисити ефективність проведення процесів нормування витрати палива тепловозів. Впровадження запропо- нованих систем контролю витрат палива та методики оперативного нормування його витрати є доцільним та економічно обґрунтованим кроком, та дозволить покращити експлуатаційні показники тепловозів 2М62. Економічний ефект від використання складає 295,663 тис. грн на один тепловоз. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний унiверситет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.subject | транспорт | uk_UA |
dc.subject | залізниця | uk_UA |
dc.subject | тягові розрахунки | uk_UA |
dc.subject | нормування витрат енергоресурсів на тягу поїздів | uk_UA |
dc.subject | штучні нейронні мережі | uk_UA |
dc.subject | автоматичні системи керування транспортними засобами | uk_UA |
dc.subject | тягові властивості локомотива | uk_UA |
dc.title | Організація технічного обслуговування та екіпірування локомотивів в депо з вантажообігом 5,5 млн. т. | uk_UA |
dc.type | Qualification paper | - |
Appears in Collections: | 2024-2025 н. р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Островерх.pdf | 282.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.