Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29184
Назва: | Організація технічного обслуговування та екіпірування локомотивів в депо з вантажообігом 5,5 млн. т. |
Автори: | Островерх, Іван Романович |
Ключові слова: | транспорт залізниця тягові розрахунки нормування витрат енергоресурсів на тягу поїздів штучні нейронні мережі автоматичні системи керування транспортними засобами тягові властивості локомотива |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний унiверситет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Островерх І. Організація технічного обслуговування та екіпірування локомотивів в депо з вантажообігом 5,5 млн. т.: пояснювальна записка та розрахунки до кваліфікаційної роботи бакалавра КРБМЕ.510.00.12.01.ПЗ / І. Островерх; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність роботи визначається значними витратами паливно-енергетичних ресурсів у локомотивному господарстві. Зменшити витрати на паливо пропонується за рахунок удосконалення методів оперативного нормування витрати палива на тягу. Мета роботи - підвищення паливної ефективності використання тепловозів шляхом удосконалення методів контролю та нормування витрати дизельного палива. Об'єктом дослідження є процес контролю та нормування витрати дизельного палива тепловозами в експлуатації. Предмет дослідження – методи та системи контролю та нормування витрати дизельного палива тепловозами в експлуатації. Завдання роботи: - провести аналіз показників використання тепловозів на ділянці обслугову- вання; - сформулювати пропозиції з удосконалення методів нормування витрати дизе- льного палива тепловозами; - визначити економічну ефективність впровадження запропонованих заходів. Практичне значення. Реалізація запропонованого проекту дозволить вирішити завдання зменшення витрати палива при експлуатації тепловозів. Проведено розрахунки показників тепловозів 2М62, що експлуатуються на за- даній ділянці обороту довжиною 667 км з вантажопотоком 5,5 млн. т, визначено екс- плуатований парк тепловозів, загальні витрати експлуатаційних матеріалів на експлу- атацію та ремонт. Запропоновані технічні рішення дозволили підвисити ефективність проведення процесів нормування витрати палива тепловозів. Впровадження запропо- нованих систем контролю витрат палива та методики оперативного нормування його витрати є доцільним та економічно обґрунтованим кроком, та дозволить покращити експлуатаційні показники тепловозів 2М62. Економічний ефект від використання складає 295,663 тис. грн на один тепловоз. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29184 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Островерх.pdf | 282.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.