Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуднік, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-04T15:42:35Z-
dc.date.available2025-07-04T15:42:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРуднік І. С. Організація мультимодальних перевезень зернових вантажів: пояснювальна записка і розрахунки до кваліфікаційной роботи ОППЗАТ 200.00.00.000 ПЗ / І. С. Руднік; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29226-
dc.description.abstractUA: Об’єктом дослідження даної роботи є процес організації вантажної та комерційної роботи на залізничних полігонах. Предметом дослідження є формування перевізного процесу із залученням автомобільного транспорту. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз роботи залізничного транспорту, виявлено певну низку проблем та обумовлено їх як характер із наростаючим підсумком. До таких проблем в першу чергу слід віднести стан вагонного та локомотивного господарств та скорочення обсягів вантажних перевезень. Отримано аналітичні показники перевізного процесу, стану інфраструктури та характер потенційного інвестування в проект який не повинен бути значним. Визначено, що впровадження ступеневої маршрутизації із впровадженням СППР за рахунок залучення власних спеціалістів за колом зобов’язань дозволить оптимізувати оперативну роботу на фоні визначених проблем.uk_UA
dc.description.abstractEN: The object of research of this work is the process of organizing freight and commercial work at railway yards. The subject of research is the formation of the transportation process involving road transport. The qualification work analyzed the operation of railway transport, identified a certain number of problems and determined them as a character with an increasing total. Such problems should primarily include the state of the wagon and locomotive economy and the reduction in the volume of freight transportation. Analytical indicators of the transportation process, the state of the infrastructure and the nature of the potential investment in the project, which should not be significant, were obtained. It was determined that the implementation of step-by-step routing with the implementation of DSS by involving our own specialists in the scope of responsibilities will allow optimizing operational work against the background of the identified problems.-
dc.publisherУкраїнський державний унiверситет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмультимодальні перевезенняuk_UA
dc.subjectзернові вантажіuk_UA
dc.subjectступеневий маршрутuk_UA
dc.subjectдвоетапна транспортна задачаuk_UA
dc.subjectоператор припортових станційuk_UA
dc.subjectmultimodal transportationuk_UA
dc.subjectgrain cargouk_UA
dc.subjectstaged routeuk_UA
dc.subjecttwo-stage transportation problemuk_UA
dc.subjectport station operatoruk_UA
dc.titleОрганізація мультимодальних перевезень зернових вантажівuk_UA
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудник .pdf964.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.