Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29255
Назва: | Розрахунок інфраструктури вантажної станції при виконанні митних операцій |
Автори: | Конотоп, Данило Олександрович |
Ключові слова: | залізничні колії вантажні фронти початок маршруту митний контроль railway tracks freight fronts route start customs control |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний унiверситет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Конотоп Д. О. Розрахунок інфраструктури вантажної станції при виконанні митних операцій: пояснювальна записка і розрахунки до кваліфікаційної роботи РІВСПВ 300.00.00.000 ПЗ / Д. О. Конотоп; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 60 с. |
Короткий огляд (реферат): | UA: Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що значна частина навантаження вирішальних вантажних станцій припадає на обслуговування під'їзних колій загального користування, які примикають до цих станцій. У зв'язку з цим у роботі запропоновано скоротити один маневровий локомотив за рахунок зменшення тривалості резерву того, що задіяний у внутрішньостанційних операціях. Це дасть змогу ефективніше виконувати операціі з обслуговування вантажних фронтів під'їзних колій. Таким чином, тема бакалаврської роботи, яка зосереджена на оптимізаціі техніоних параметрів вантажної станціі в умовах виконання митних операцій, є актуальною та становить окрему науково- прикладну задачу. Для її вирішення проведено розрахунок добового навантаження маневрових локомотивів станціі, визначено тривалість подачі вагонів до під'їзних колій підприємств, обгрунтовано необхідну кількість маневрових локомотивів для обслуговування вантажних фронтів, розроблено технологію роботи з митними вантажами та вагонами, а також виконано техніко- економічне обгрунтування запропонованих проектних рішень.
Метою роботи є оптимізація технічних параметрів вантажної станціі при виконанні митних операцій. EN: The object of investigation is the process of organizing optional rriaintenance of the vanity station and the pumping tracks. The method of investigation is the optimal selection of mnneuvering techniques for the possible shortening of their capacity and service personnel. A qualified robot, in the process of analyzing the technology for servicing health care units and infrastructure, identified that there are 8 units connected to the vanity station The number of those most interested in the substation of the DP “TETRO-PAK Ukraine” and at least half of them do not have their own shunting locomotive for servicing the main fronts, which will require spending an hour on their processing and delivery by the station locomotive. The most advanced matherriatical problem from the rational division of the carriages along the important fronts of the railway tracks makes it possible to improve the performance indicators of the station, as well as the speed of operation of the station preparation of groups of cars for servicing sub station. The development of the market for the avilability of locomotives, which are working on selected groups of cars for commercial purposes, has shown that the reseme of robots of these locomotives is needed to shorten one of them and transfer it for rent. In the process of finalizing military operations at the station, it is necessary to save assets that facilitate the official design. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29255 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конотоп.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.