Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМиколаєнко, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2025-07-24T12:05:04Z-
dc.date.available2025-07-24T12:05:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМиколаєнко Д. О. Формування класифікації технічного стану тягових зубчастих передач МВРС методом опорних векторів: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ 430.13.01 ПЗ / Д. О. Миколаєнко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29347-
dc.description.abstractUA: Об’єкт дослідження — тяговий редуктор електропоїзда. Мета магістерської роботи полягає в підвищенні ефективності класифікації технічного стану тягових редукторів електропоїздів У магістерській роботі розглядається види несправностей тягових редукторів електропоїздів і пропонується впровадження удосконаленої технології вібродіагностування. Установлено, що особливості ПР-1 електропоїздів не дозволяють визначати технічний стан тягових редукторів із високою достовірністю традиційними методами віброідагностування. Запропоновано впроваджувати в технологію вібродіагностування метод опорних векторів, який дозволить здійснити бінарну класифікацію технічного стану на «справний» і несправний» і позбавить діагноста потреби в суб’єктивному аналізі спектрів вібрації. За результатами підрахована економічна ефективність від упровадження запропонованого методу у технологію ремонту тягових редукторів електропоїздів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The object of the study is the traction gearbox of electric train. The purpose of the master's thesis is to enhance the effectiveness of technical condition classification for electric train traction gearboxes. The master's thesis examines types of traction gearbox malfunctions in electric trains and proposes the implementation of an improved vibrodiagnostic technology. It was established that the characteristics of RR-1 for electric trains do not allow for highly reliable determination of the technical condition of traction gearboxes using traditional vibrodiagnostic methods. It is proposed to integrate the Support Vector Machine method into vibrodiagnostics technology, which will enable binary classification of the technical condition into "serviceable" and "unserviceable," and eliminate the diagnostician's need for subjective analysis of the vibration spectra. According to the results, economic efficiency from the implementation of the proposed method in the technology of repair of traction gearboxes of electric trains was calculated.-
dc.publisherУкраїнський державний унiверситет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectвібраціяuk_UA
dc.subjectелектропоїздuk_UA
dc.subjectіндикаторuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectопорні векториuk_UA
dc.subjectтяговий редукторuk_UA
dc.subjectelectric trainuk_UA
dc.subjectindicatoruk_UA
dc.subjectmachine learninguk_UA
dc.subjectsupport vectorsuk_UA
dc.subjecttraction gearboxuk_UA
dc.subjectvibrationuk_UA
dc.titleФормування класифікації технічного стану тягових зубчастих передач МВРС методом опорних векторівuk_UA
dc.typeQualification work-
Appears in Collections:2024-2025 н.р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Миколаєнко.pdf531.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.