Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29347
Назва: | Формування класифікації технічного стану тягових зубчастих передач МВРС методом опорних векторів |
Автори: | Миколаєнко, Дмитро Олександрович |
Ключові слова: | вібрація електропоїзд індикатор машинне навчання опорні вектори тяговий редуктор electric train indicator machine learning support vectors traction gearbox vibration |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний унiверситет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Миколаєнко Д. О. Формування класифікації технічного стану тягових зубчастих передач МВРС методом опорних векторів: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ 430.13.01 ПЗ / Д. О. Миколаєнко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 103 с. |
Короткий огляд (реферат): | UA: Об’єкт дослідження — тяговий редуктор електропоїзда.
Мета магістерської роботи полягає в підвищенні ефективності
класифікації технічного стану тягових редукторів електропоїздів
У магістерській роботі розглядається види несправностей тягових
редукторів електропоїздів і пропонується впровадження удосконаленої
технології вібродіагностування. Установлено, що особливості ПР-1
електропоїздів не дозволяють визначати технічний стан тягових редукторів із
високою достовірністю традиційними методами віброідагностування.
Запропоновано впроваджувати в технологію вібродіагностування метод
опорних векторів, який дозволить здійснити бінарну класифікацію
технічного стану на «справний» і несправний» і позбавить діагноста потреби
в суб’єктивному аналізі спектрів вібрації.
За результатами підрахована економічна ефективність від
упровадження запропонованого методу у технологію ремонту тягових
редукторів електропоїздів. EN: The object of the study is the traction gearbox of electric train. The purpose of the master's thesis is to enhance the effectiveness of technical condition classification for electric train traction gearboxes. The master's thesis examines types of traction gearbox malfunctions in electric trains and proposes the implementation of an improved vibrodiagnostic technology. It was established that the characteristics of RR-1 for electric trains do not allow for highly reliable determination of the technical condition of traction gearboxes using traditional vibrodiagnostic methods. It is proposed to integrate the Support Vector Machine method into vibrodiagnostics technology, which will enable binary classification of the technical condition into "serviceable" and "unserviceable," and eliminate the diagnostician's need for subjective analysis of the vibration spectra. According to the results, economic efficiency from the implementation of the proposed method in the technology of repair of traction gearboxes of electric trains was calculated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29347 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н.р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Миколаєнко.pdf | 531.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.