Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебідь, Евгеній Михайлович-
dc.contributor.authorLebid, Ie. M.-
dc.date.accessioned2025-09-11T11:05:40Z-
dc.date.available2025-09-11T11:05:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛебідь Є. М. Аналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємства / Є. М. Лебідь // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 150-152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519-
dc.description.abstractУ сучасних умовах високої конкуренції на ринку логістичних послуг репутація підприємства відіграє ключову роль у залученні та утриманні замовників. Для транспортного підприємства цей аспект є визначальним, адже саме довіра замовників часто стає вирішальним чинником при виборі логістичного партнера.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of factors influence on the formation of the business reputation of a transport enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лебідь.pdf297.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.