Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519
Назва: Аналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємства
Інші назви: Analysis of factors influence on the formation of the business reputation of a transport enterprise
Автори: Лебідь, Евгеній Михайлович
Lebid, Ie. M.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лебідь Є. М. Аналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємства / Є. М. Лебідь // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 150-152.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах високої конкуренції на ринку логістичних послуг репутація підприємства відіграє ключову роль у залученні та утриманні замовників. Для транспортного підприємства цей аспект є визначальним, адже саме довіра замовників часто стає вирішальним чинником при виборі логістичного партнера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебідь.pdf297.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.