Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519
Title: Аналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємства
Other Titles: Analysis of factors influence on the formation of the business reputation of a transport enterprise
Authors: Лебідь, Евгеній Михайлович
Lebid, Ie. M.
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Лебідь Є. М. Аналіз чинників впливу на формування бізнес-репутації транспортного підприємства / Є. М. Лебідь // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 150-152.
Abstract: У сучасних умовах високої конкуренції на ринку логістичних послуг репутація підприємства відіграє ключову роль у залученні та утриманні замовників. Для транспортного підприємства цей аспект є визначальним, адже саме довіра замовників часто стає вирішальним чинником при виборі логістичного партнера.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29519
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лебідь.pdf297.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.