Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29563
Назва: Розвиток теорії управління експлуатаційною роботою залізничної системи в умовах невизначеностей і ризиків
Інші назви: Development of the theory of operational work management of the railway system under conditions of uncertainty and risks
Автори: Пархоменко, Лариса Олексіївна
Parkhomenko, L.O.
Ключові слова: фактори невизначеності
фактори ризику
залізничний транспорт
управління експлуатаційною роботою
транспортна система
uncertainty factors
risk factors
railway transport
operational work management
transport system
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пархоменко Л. О. Розвиток теорії управління експлуатаційною роботою залізничної системи в умовах невизначеностей і ризиків : дис. ...д-ра техн. наук : 05.22.01 – транспортні системи; 27 – транспорт / Пархоменко Лариса Олексіївна; керівник Бутько Т. В.; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2024. - 423 с.- Бібліогр. : с. 376-399.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної наукової проблеми для залізничного транспорту ‒ розвитку теорії управління експлуатаційною роботою залізничної системи в умовах невизначеностей і ризиків. Актуальність роботи обумовлена тим, що методи управління експлуатаційною роботою, використовувані на залізничному транспорті України, були створені ще за часів планової економіки і за сучасних умов посиленого впливу факторів невизначеності та ризику є недостатньо ефективними. Сучасні підходи не забезпечують достатній рівень надійності та точності для ухвалення рішень, що призводить до затримок у доставленні вантажів, збільшення операційних витрат і зниження загальної ефективності роботи залізничної системи. Такі проблеми погіршують якість обслуговування клієнтів і призводять до значних економічних втрат. У зв'язку з цим виникає необхідність розроблення нових підходів, методів і технологій управління, які дадуть змогу впевнено протидіяти негативному впливу факторів невизначеності, мінімізувати ризики, підвищити точність прогнозування та оптимізувати роботу залізничної системи, забезпечуючи безпеку і ефективність перевезень.
EN: The dissertation is devoted to solving a significant scientific problem for railway transport - the development of the theory of managing the operational work of the railway system under conditions of uncertainty and risks. The relevance of the work is due to the fact that the methods of managing operational work used in Ukrainian railway transport were developed during the planned economy era and are insufficiently effective under modern conditions of increased uncertainty and risk factors. Existing approaches do not provide a sufficient level of reliability and accuracy in decision-making, leading to delays in cargo delivery, increased operational costs, and reduced overall efficiency of the railway system. These issues degrade the quality of customer service and result in significant economic losses. Therefore, there is a need to develop new approaches, methods, and management technologies that can confidently counteract the negative impact of uncertainty factors, minimize risks, improve forecasting accuracy, and optimize the railway system's operations, ensuring the safety and efficiency of transportation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29563
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Parhomenko.pdf12.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.