Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29620
Title: Референдні інтернет-технології в менеджменту та маркетингу: підходи та інструменти
Other Titles: Reference internet technologies in management and marketing: approaches and tools
Authors: Гулай, Олена Сергіївна
Hulai, O. S.
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Гулай О. С. Референдні інтернет-технології в менеджменту та маркетингу: підходи та інструменти / О. С. Гулай // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 232-234.
Abstract: Референдні інтернет-технології в менеджменту та маркетингу - це новітній підхід до маркетингової діяльності, яка включає використання звичайних та новітніх інструментів у цифровому середовищі для ідентифікації, задовільних вимог та створення підвищеного попиту зі сторони споживачів, завдяки впровадженню новітніх інструментів інтернет- маркетингу з додаванням психологічного мотиваційного аналізу груп споживачів, які призведуть до збільшення продажів для конкретої компанії. Для досягнення бажаних цілей з боку компанії відбувається вибір та ефективне використання Інтернет -платформ, цифрових каналів зв'язку, аналітиків та автоматизації для створення сприятливих відносин з цільовими одержувачами для обох сторін.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29620
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулай.pdf303.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.