Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29624
Назва: Брендинг залізничного оператора як фактор конкурентоспроможності в умовах мультимодального ринку перевезень
Інші назви: The role of marketing communication in creating a competitive advantage
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Білогуров, Є. О.
Zorina, O. I.
Bilogurov, E. O.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Брендинг залізничного оператора як фактор конкурентоспроможності в умовах мультимодального ринку перевезень / О. І. Зоріна, Є. О.Білогуров // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 241-242.
Короткий огляд (реферат): Маркетингова комунікація відіграє ключову роль у формуванні конкурентоспроможності компаній. Вона є не лише способом донесення інформації до споживачів, а й потужним стратегічним інструментом, що впливає на позиціонування бренду, лояльність аудиторії та загальну успішність бізнесу. Ефективна маркетингова комунікація дозволяє компаніям виділятися на ринку та створювати унікальну ціннісну пропозицію. Вона формує емоційний зв’язок між брендом і споживачем, що сприяє довгостроковій прихильності та створенню стійкої конкурентної переваги. У світі, де вибір споживача залежить не лише від якості товару чи послуги, а й від емоційного сприйняття бренду, правильне комунікаційне позиціонування може мати вирішальне значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29624
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf290.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.