Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29636
Назва: Стратегія формування лояльності пасажирів на залізничному транспорті
Інші назви: Strategy of forming passenger loyalty in railway transport
Автори: Мкртичьян, Олена Миколаївна
Салащенко, О. В.
Mkrtichyan, O. M.
Salashchenko, O. V.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Мкртичьян О. М. Стратегія формування лояльності пасажирів на залізничному транспорті / О. М. Мкртичьян, О. В. Салащенко // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 265-266.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах, коли залізничні перевезення конкурують із авіаційним, автомобільним та автобусним транспортом, актуальним завданням для залізничних операторів стає збереження і розширення клієнтської бази. Одним із найбільш ефективних інструментів маркетингового управління взаємовідносинами з пасажирами є стратегії формування лояльності, які все частіше реалізуються через цифрові канали. Національний залізничний оператор України переважно зосереджується на обслуговуванні пасажирських потоків у межах стабільного попиту, не використовуючи потенціал повторної купівлі, персоналізованих пропозицій та емоційного зв'язку з брендом. Це обмежує можливості підвищення доходів та довготривалого залучення пасажирів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29636
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мкртичьян.pdf289.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.