Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29649
Назва: Формування бренду підприємства в сфері проєктування автомобільних доріг та штучних споруд
Інші назви: Formation of enterprise branding in the field of designing highways and artificial structures
Автори: Сімак, О. М.
Дацій, О. І.
Simak, O. M.
Datsiy, О. І.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Сімак О. М. Формування бренду підприємства в сфері проєктування автомобільних доріг та штучних споруд / О. М. Сімак, О. І. Дацій // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 289-280.
Короткий огляд (реферат): Сучасна Україна переживає складний етап: з одного боку — збройна агресія, з іншого — необхідність невідкладної відбудови критичної інфраструктури. У такій ситуації проєктні організації виконують не лише технічну, а й соціально-економічну місію, забезпечуючи стійкість транспортних зв’язків, містобудівного розвитку та підтримки життєдіяльності. Проєктні організації з багаторічним досвідом та вузькою спеціалізацією, зокрема у сфері проєктування автомобільних доріг і штучних споруд, відіграють важливу роль у реалізації державних ініціатив. Проте обмеженість фінансування, відсутність довгострокового бюджетного планування та зростаюча конкуренція посилюють потребу у стратегічному підході до формування бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29649
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сімак.pdf290.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.