Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29653
Назва: Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підпиємств
Інші назви: Features of pricing during wartime for small and medium-sized businesses
Автори: Хоменко, Л. М.
Макерська, В. О.
Khomenko, L. M.
Makerska, V. O.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Хоменко Л. М. Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підпиємств / Л. М. Хоменко, В. О. Макерська // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 297-298.
Короткий огляд (реферат): Транспортна галузь є критично важливою для функціонування економіки країни, особливо в умовах війни, забезпечуючи логістику та постачання. Малі та середні транспортні підприємства (МСТП) стикаються з унікальними викликами, що суттєво впливають на їхню цінову політику. Правильне ціноутворення є критично важливим для виживання та адаптації МСПТ. Війна радикально змінює економічні умови, що вимагає перегляду традиційних підходів до ціноутворення. Динаміка цін безпосередньо впливає на стабільність ринку, купівельну спроможність населення та виживання бізнесу. Метою роботи є визначити ключові виклики та особливості формування цінової політики для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану та визначити ефективні стратегії адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29653
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко.pdf300.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.