Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29786| Назва: | Особливості використання різних видів тестових завдань при підготовці тестів з "Історії України" | 
| Автори: | Колісник, Костянтин Едуардович | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту | 
| Бібліографічний опис: | Колісник К. Е. Особливості використання різних видів тестових завдань при підготовці тестів з "Історії України" / К. Е. Колісник // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 15-16. | 
| Короткий огляд (реферат): | Одним з найбільш зручних та об’єктивних засобів здійснення підсумкового контролю в навчальному процесі є тестування, тобто стандартизовані, короткі, обмежені в часі випробування, які дають можливість встановити кількісні і якісні індивідуальні відмінності в засвоєнні навчального матеріалу. Педагогічний тест – це система завдань різної складності, які дозволяють якісно і ефективно оцінити структуру підготовленості студентів. Як правило, у тесті завдання розташовуються зі збільшенням їх складності. Специфічна форма тестових завдань визначається тим, що вони є не питаннями чи задачами, а завданнями, сформульованими у вигляді тверджень, правильних чи хибних, залежно від обраного варіанта відповіді. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29786 | 
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Колісник.pdf | 501.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.