Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСивогракова, Заріна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-06T18:38:39Z-
dc.date.available2025-11-06T18:38:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСивогракова З. А. Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей / З. А. Сивогракова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 33-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850-
dc.description.abstractПроблеми, з якими стикається сучасне суспільство, гостро актуалізують для вищої школи питання розвитку гуманітарної компетентності в цілому і психологічної зокрема, майбутніх фахівців – людей, від яких суспільство очікує не тільки ґрунтовних галузевих умінь і знань, а також ініціативності, самостійності, відповідальності, тобто якостей, що визначають не лише професійну, але й особистісну зрілість. Розвиток здатності молодих людей до рефлексії, самоаналізу, самоконтролю, свідомої саморегуляції потребують окремої уваги в освітньому процесі підготовки спеціалістів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМетодичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностейuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сивогракова.pdf500.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.