Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сивогракова, Заріна Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T18:38:39Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T18:38:39Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Сивогракова З. А. Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей / З. А. Сивогракова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 33-34. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850 | - |
| dc.description.abstract | Проблеми, з якими стикається сучасне суспільство, гостро актуалізують для вищої школи питання розвитку гуманітарної компетентності в цілому і психологічної зокрема, майбутніх фахівців – людей, від яких суспільство очікує не тільки ґрунтовних галузевих умінь і знань, а також ініціативності, самостійності, відповідальності, тобто якостей, що визначають не лише професійну, але й особистісну зрілість. Розвиток здатності молодих людей до рефлексії, самоаналізу, самоконтролю, свідомої саморегуляції потребують окремої уваги в освітньому процесі підготовки спеціалістів. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Сивогракова.pdf | 500.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.