Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850| Назва: | Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей |
| Автори: | Сивогракова, Заріна Анатоліївна |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Сивогракова З. А. Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей / З. А. Сивогракова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 33-34. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблеми, з якими стикається сучасне суспільство, гостро актуалізують для вищої школи питання розвитку гуманітарної компетентності в цілому і психологічної зокрема, майбутніх фахівців – людей, від яких суспільство очікує не тільки ґрунтовних галузевих умінь і знань, а також ініціативності, самостійності, відповідальності, тобто якостей, що визначають не лише професійну, але й особистісну зрілість. Розвиток здатності молодих людей до рефлексії, самоаналізу, самоконтролю, свідомої саморегуляції потребують окремої уваги в освітньому процесі підготовки спеціалістів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сивогракова.pdf | 500.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.