Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850
Назва: Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей
Автори: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Сивогракова З. А. Методичні особливості використання психодіагностичних методик у межах навчальних курсів психологічного змісту для студентів непсихологічних спеціальностей / З. А. Сивогракова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 33-34.
Короткий огляд (реферат): Проблеми, з якими стикається сучасне суспільство, гостро актуалізують для вищої школи питання розвитку гуманітарної компетентності в цілому і психологічної зокрема, майбутніх фахівців – людей, від яких суспільство очікує не тільки ґрунтовних галузевих умінь і знань, а також ініціативності, самостійності, відповідальності, тобто якостей, що визначають не лише професійну, але й особистісну зрілість. Розвиток здатності молодих людей до рефлексії, самоаналізу, самоконтролю, свідомої саморегуляції потребують окремої уваги в освітньому процесі підготовки спеціалістів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29850
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сивогракова.pdf500.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.