Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29856Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Харламова, Олена Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T19:07:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T19:07:49Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Харламова О. М. Стратегічне керування якістю професійної підготовки фахівців у ВНЗ / О. М. Харламова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 38-39. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29856 | - |
| dc.description.abstract | Аналіз досліджень показав, що якість професійної підготовки фахівців у ВНЗ необхідно розглядати як здатність освітньої системи задовольняти, з одного боку, запити ринку праці у відповідних фахівцях і рівні їхньої кваліфікації, а з іншого - потреби особистості в одержанні конкурентоспроможних знань і вмінь. У цих умовах необхідним є механізм визначення цілей і завдань утворення, позначення принципів і закономірностей розвитку й функціонування ВНЗ в новому режимі, обґрунтування організаційних, соціально-економічних і змістовних інновацій як у самому освітньому процесі, так і в керуванні ним, що спричиняє затребуваність у фундаментальних дослідженнях у сфері керування освітніми системами в поєднанні з прикладними розробками. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Стратегічне керування якістю професійної підготовки фахівців у ВНЗ | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Харламова.pdf | 516.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.