Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29861
Title: Щодо впливу тріщиностійкості залізобетонних шпал на роботу контактної мережі та систем СЦБ
Other Titles: On the influence of crack resistance of reinforced concrete sleepers on the operation of the contact network and SCB systems
Authors: Мусієнко, Сергій Миколайович
Куцин, К. О.
Муригін, Максим Андрійович
Плугін, Андрій Аркадійович
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Щодо впливу тріщиностійкості залізобетонних шпал на роботу контактної мережі та систем СЦБ / С. М. Мусієнко, К. О. Куцин, М. А. Муригін, А. А. Плугін // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня, 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 51-52.
Abstract: В Україні на залізницях загального користування експлуатується в основному безстикова колія на залізобетонних шпалах. Шпали виготовляють із бетону класу за міцністю на стиск С32/40, С35/45 попередньо напруженими, армованими пучками високоміцного дроту 3 мм. Рейки прикріплюються до залізобетонних шпал рейковими скріпленнями одного із трьох типів: підкладковими роздільними клемно-болтовими; безпідкладковими нероздільними анкерними; безпідкладковими нероздільними шурупнодюбельними. Всі зазначені типи рейкових скріплень для забезпечення функціонування СЦБ – сигналізації, централізації і блокування, а також запобігання втратам (витоку) тягових струмів забезпечують електричну ізоляцію рейки від шпали за рахунок прокладок, ізолюючих шайб, втулок, вкладишів.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29861
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мусієнко.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.