Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-11-07T13:20:46Z-
dc.date.available2025-11-07T13:20:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПанченко С. В. Визначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформи / С. В. Панченко, А. О. Ловська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня, 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 56-57.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867-
dc.description.abstractЗалізничний транспорт вже тривалий час відіграє ключову роль в перевізному процесі Європи. При цьому одним із найбільш поширених типів вагонів, який експлуатується в міжнародному сполученні, є вагон-платформа. Це можна пояснити широким застосованням модульних транспортних засобів, зокрема контейнерів [1]. Залізницею вони частіш за все перевозяться на вагонах-платформах. Тому даний тип вагону є досить затребуваним. Підвищення інтенсифікації перевезень вантажів в міжнародному сполученні викликали дефіцит спеціалізованих вагонів-платформ для перевезень контейнерів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВизначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформиuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the feasibility of using perforated beams in the bearing structure of a flat wagonuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панченко.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.