Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867
Назва: Визначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформи
Інші назви: Determination of the feasibility of using perforated beams in the bearing structure of a flat wagon
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Ловська, Альона Олександрівна
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Панченко С. В. Визначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформи / С. В. Панченко, А. О. Ловська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня, 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 56-57.
Короткий огляд (реферат): Залізничний транспорт вже тривалий час відіграє ключову роль в перевізному процесі Європи. При цьому одним із найбільш поширених типів вагонів, який експлуатується в міжнародному сполученні, є вагон-платформа. Це можна пояснити широким застосованням модульних транспортних засобів, зокрема контейнерів [1]. Залізницею вони частіш за все перевозяться на вагонах-платформах. Тому даний тип вагону є досить затребуваним. Підвищення інтенсифікації перевезень вантажів в міжнародному сполученні викликали дефіцит спеціалізованих вагонів-платформ для перевезень контейнерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Том 30 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.