Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867| Назва: | Визначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформи |
| Інші назви: | Determination of the feasibility of using perforated beams in the bearing structure of a flat wagon |
| Автори: | Панченко, Сергій Володимирович Ловська, Альона Олександрівна |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Панченко С. В. Визначення доцільності застосування балок із перфорацією в несучій конструкції вагона-платформи / С. В. Панченко, А. О. Ловська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня, 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 56-57. |
| Короткий огляд (реферат): | Залізничний транспорт вже тривалий час відіграє ключову роль в перевізному процесі Європи. При цьому одним із найбільш поширених типів вагонів, який експлуатується в міжнародному сполученні, є вагон-платформа. Це можна пояснити широким застосованням модульних транспортних засобів, зокрема контейнерів [1]. Залізницею вони частіш за все перевозяться на вагонах-платформах. Тому даний тип вагону є досить затребуваним. Підвищення інтенсифікації перевезень вантажів в міжнародному сполученні викликали дефіцит спеціалізованих вагонів-платформ для перевезень контейнерів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29867 |
| ISSN: | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) |
| Розташовується у зібраннях: | Том 30 № 3 (додаток) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Панченко.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.