Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСердюк, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСмірнов, А. О.-
dc.date.accessioned2025-11-07T18:10:39Z-
dc.date.available2025-11-07T18:10:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСердюк Т. М. Використання штучного інтелекту для контролю параметрів кодового струму в рейкових колах / Т. М. Сердюк, А. О. Смірнов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 67-68.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29878-
dc.description.abstractРейкові кола (РК) є базовим елементом систем залізничної автоматики та сигналізації, що забезпечують контроль зайнятості колійних ділянок, передачу кодових сигналів автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС) та пропуск зворотного тягового струму та пропуск рухомого складу. Основними параметрами, що визначають їхню працездатність, є амплітудні та часові параметри кодового струму. Відхилення від номінальних характеристик можуть призвести до хибних спрацювань, збоїв у передачі сигналів чи зниження рівня безпеки руху, яке неприпустиме.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВикористання штучного інтелекту для контролю параметрів кодового струму в рейкових колахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сердюк.pdf889.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.