Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександрова, Олена Юріївна-
dc.date.accessioned2025-11-09T12:24:08Z-
dc.date.available2025-11-09T12:24:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАлександрова О. Ю. Роль інтенсивних освітніх технологій у навчально- виховному процесі університету / О. Ю. Александрова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 41-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29889-
dc.description.abstractПроцес навчання, як нелінійний, має властивість розгалуження на підпроцеси, до яких належать процеси діяльності - викладання і навчання; психічні процеси - розумові, мотиваційні, емоційні; процеси самоорганізації і саморегуляції та ін. У контексті інтенсивних освітніх технологій особливий інтерес становлять ті механізми дидактичного процесу, впливом на які можна досягти істотного підвищення ефективності та якості фахової підготовки.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleРоль інтенсивних освітніх технологій у навчально- виховному процесі університетуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Александрова.pdf500.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.