Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29889| Назва: | Роль інтенсивних освітніх технологій у навчально- виховному процесі університету |
| Автори: | Александрова, Олена Юріївна |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Александрова О. Ю. Роль інтенсивних освітніх технологій у навчально- виховному процесі університету / О. Ю. Александрова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 41-42. |
| Короткий огляд (реферат): | Процес навчання, як нелінійний, має властивість розгалуження на підпроцеси, до яких належать процеси діяльності - викладання і навчання; психічні процеси - розумові, мотиваційні, емоційні; процеси самоорганізації і саморегуляції та ін. У контексті інтенсивних освітніх технологій особливий інтерес становлять ті механізми дидактичного процесу, впливом на які можна досягти істотного підвищення ефективності та якості фахової підготовки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29889 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Александрова.pdf | 500.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.