Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29901Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Калініченко, Людмила Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T08:14:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T08:14:07Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Калініченко Л. Л. Інтегративний підхід в освітньому процесі / Л. Л. Калініченко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 51-52. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29901 | - |
| dc.description.abstract | Освітній процес у вищій школі - це інтелектуальна, творча діяльність що провадиться через систему науково-методичних і педагогічних заходів і спрямована на передачу, засвоєння, примноження і використання знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей в осіб, які навчаються у вищому навчальному закладі. Мета освітнього процесу в умовах Європейського простору вищої освіти - підготовка конкурентоспроможних фахівців, освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, у галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці в умовах ринкової економіки. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Інтегративний підхід в освітньому процесі | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Калініченко.pdf | 500.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.