Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29902Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Каменева, Наталія Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T08:20:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T08:20:56Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Каменева Н. М. Проблеми викладання економічної теорії в процесі навчання інженера / Н. М. Каменева // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 52-54. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29902 | - |
| dc.description.abstract | Для переходу до інноваційного соціально-орієнтованого типу економічного розвитку необхідна реалізація ряду напрямків, одним з яких є формування і розвиток людського капіталу. Питаннями формування та розвитку людського капіталу в першу чергу займається система вищої освіти, яка знаходиться зараз у стадії реформування. На стогодні актуальними стають питання організації навчального процесу, а також змістовні аспекти дисциплін, що викладаються. Однією з особливостей вітчизняної вищої технічної освіти в усі часи були не тільки високий рівень технічної підготовки і затребуваність на ринку праці випускників, а й наявність досить глибокої гуманітарної складової в освітніх програмах. Проте останнім часом спостерігається тенденція до скорочення гуманітарного, соціального-економічного циклу. У той же час відсутність достатнього рівня гуманітарної культури призводить до формування людини-споживача, який зосереджений на матеріальному комфорті. У зв'язку з цим слід зазначити, що економічна теорія є загальноосвітньою навчальною дисципліною і саме тому її не можна «підміняти» конкретною економікою, що нерідко відбувається в технічних університетах. Принципово, що вельми солідне коло соціально-економічних проблем, з нашої точки зору, необхідних для вивчення в системі вищої освіти, на багатьох інженерних спеціальностях залишається поза увагою керівників навчальної діяльності як на рівні державних управлінських структур, так і на рівні вищого навчального закладу. Зокрема опускаються такі найважливіші економічні питання, як власність, економічна система, економічні інтереси, суспільний вибір, економіка сектора домогосподарств, суспільне відтворення і багато інших. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми викладання економічної теорії в процесі навчання інженера | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Каменева.pdf | 506.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.