Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29902
Назва: Проблеми викладання економічної теорії в процесі навчання інженера
Автори: Каменева, Наталія Миколаївна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Каменева Н. М. Проблеми викладання економічної теорії в процесі навчання інженера / Н. М. Каменева // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 52-54.
Короткий огляд (реферат): Для переходу до інноваційного соціально-орієнтованого типу економічного розвитку необхідна реалізація ряду напрямків, одним з яких є формування і розвиток людського капіталу. Питаннями формування та розвитку людського капіталу в першу чергу займається система вищої освіти, яка знаходиться зараз у стадії реформування. На стогодні актуальними стають питання організації навчального процесу, а також змістовні аспекти дисциплін, що викладаються. Однією з особливостей вітчизняної вищої технічної освіти в усі часи були не тільки високий рівень технічної підготовки і затребуваність на ринку праці випускників, а й наявність досить глибокої гуманітарної складової в освітніх програмах. Проте останнім часом спостерігається тенденція до скорочення гуманітарного, соціального-економічного циклу. У той же час відсутність достатнього рівня гуманітарної культури призводить до формування людини-споживача, який зосереджений на матеріальному комфорті. У зв'язку з цим слід зазначити, що економічна теорія є загальноосвітньою навчальною дисципліною і саме тому її не можна «підміняти» конкретною економікою, що нерідко відбувається в технічних університетах. Принципово, що вельми солідне коло соціально-економічних проблем, з нашої точки зору, необхідних для вивчення в системі вищої освіти, на багатьох інженерних спеціальностях залишається поза увагою керівників навчальної діяльності як на рівні державних управлінських структур, так і на рівні вищого навчального закладу. Зокрема опускаються такі найважливіші економічні питання, як власність, економічна система, економічні інтереси, суспільний вибір, економіка сектора домогосподарств, суспільне відтворення і багато інших.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29902
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменева.pdf506.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.