Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуделя, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T08:53:32Z-
dc.date.available2025-11-10T08:53:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКуделя В. І. Ділова гра як форма активного навчання / В. І. Куделя // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29908-
dc.description.abstractПоширення спроб вживання ділових ігор має свої позитивні і негативні сторони і відповідно своїх прибічників і противників. З'явилося дві протилежні тенденції її осмислення. Позитивна підтверджує можливості ділових ігор як інструмента формування особи фахівця і активізації навчального процесу. Негативна пов'язана з недостатньо глибоким розумінням суті ділової гри, перш за все як педагогічного явища, головним у якому є не зовнішня форма, а складні педагогічні для психологотипу чинники, що діють через неї і завдяки ній. Ділова гра є формою відтворення наочного і соціального вмісту майбутньої професійної діяльності фахівця, моделюванням таких систем стосунків, які характерні для цієї діяльності як цілого.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДілова гра як форма активного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куделя.pdf495.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.