Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T09:03:47Z-
dc.date.available2025-11-10T09:03:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНаумова О. Е. Роль практичної підготовки в системі підвищення якості професійної підготовки студентів / О. Е. Наумова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 62-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29910-
dc.description.abstractСучасний ринок праці вимагає від молодих фахівців не тільки глибоких теоретичних знань з обраної спеціальності, але й наявності низки практичних вмінь і навичок. У зв’язку з цим першочергова роль в удосконаленні навчального процесу належить добре організованій, ефективній практичній підготовці. Практика студентів є однією з найскладніших складових навчального процесу, оскільки для її здійснення необхідно поєднати інтереси навчального закладу та підприємства. При цьому, з одного боку, необхідно вирішувати суто навчальні завдання, а з іншого – пристосувати процес навчання до практичних завдань бази практики. Під час навчання студенти проходять цілий ряд різних видів практики, визначені відповідними стандартами підготовки бакалаврів і магістрів. Кожна з них забезпечує професійне зростання майбутніх фахівців.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleРоль практичної підготовки в системі підвищення якості професійної підготовки студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf516.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.