Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29954Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ігнатенко, Євгеній Вікторович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T17:02:31Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T17:02:31Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Ігнатенко Є. В. Проблеми дистанційного навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями / Є. В. Ігнатенко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 91-92. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29954 | - |
| dc.description.abstract | На сьогоднішній день якість освіти – тема більшості дискусій у світових освітніх спільнотах. Якщо пару років тому ці обговорення стосувалися традиційної освіти, то тепер поняття якості застосовується щодо електронного навчання. Тенденції впровадження сучасних інформаційних технологій у процес навчання найбільш розвинених країн показують, що в наш час відбувається процес кардинальних змін у системі освіти. Однією з головних проблем організації та впровадження даного освітнього процесу є недосконалість нормативно-правової бази. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми дистанційного навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ігнатенко.pdf | 501.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.