Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29963| Title: | Проблеми підготовки фахівців за освітнім ступенем магістр |
| Authors: | Трикоз, Людмила Вікторівна |
| Issue Date: | 2015 |
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Citation: | Трикоз Л. В. Проблеми підготовки фахівців за освітнім ступенем магістр / Л. В. Трикоз // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 101-102. |
| Abstract: | За Законом України «Про вищу освіту», другий (магістерський) рівень вищої освіти передбачає здобуття студентами поглиблених теоретичних і практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності. Це передбачає необхідність розвитку у студентів інноваційних здібностей, тобто уміння не тільки генерувати нові ідеї, але й впроваджувати їх з найменшими соціальними, економічними і екологічними втратами, у т. ч. знання і вміння розробляти та проводити модернізаційні заходи в сфері будівництва та залізничного транспорту. Проблема полягає в тому, що не всі студенти мають можливість і/або бажання розвивати в собі такі знання, навички та уміння. Вирішення може полягати у впровадженні декількох освітніх програм підготовки магістрів, як це передбачено Концепцією організації підготовки магістрів в Україні. |
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29963 |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Трикоз.pdf | 500.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.