Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29975
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузикін, Михайло Ігорович-
dc.contributor.authorНестеренко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorОвчарук, А. С.-
dc.date.accessioned2025-11-12T10:23:13Z-
dc.date.available2025-11-12T10:23:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМузикін М. І. Можливості розвитку контрейлерних перевезень після подовження залізничної ділянки з європейською шириною колії до м. Ужгород / М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко, А. С. Овчарук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 104-106.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29975-
dc.description.abstractУжгород став першим обласним центром України, який отримав пряме сполучення євроколією з країнами ЄС. За рік було здійснено укладку 22 км колій європейського стандарту на ділянці Ужгород – Чоп, що з’єднали Україну з європейським залізничним сполученням. Вже з вересня рушили поїзди до Братислави, Кошице, Будапешта та Відня. Між Ужгородом та Чопом функціонують дві паралельні колії: широка – 1520 мм (притаманна країнам СНД та країнам Балтії) та євроколія – 1435 мм, що створює унікальні умови саме для розвитку контрейлерних та контейнерних перевезень і робить м. Ужгород універсальним транспортно-логістичним вузлом.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМожливості розвитку контрейлерних перевезень після подовження залізничної ділянки з європейською шириною колії до м. Ужгородuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Музикін.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.