Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29975
Назва: Можливості розвитку контрейлерних перевезень після подовження залізничної ділянки з європейською шириною колії до м. Ужгород
Автори: Музикін, Михайло Ігорович
Нестеренко, Галина Іванівна
Овчарук, А. С.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Музикін М. І. Можливості розвитку контрейлерних перевезень після подовження залізничної ділянки з європейською шириною колії до м. Ужгород / М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко, А. С. Овчарук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 104-106.
Короткий огляд (реферат): Ужгород став першим обласним центром України, який отримав пряме сполучення євроколією з країнами ЄС. За рік було здійснено укладку 22 км колій європейського стандарту на ділянці Ужгород – Чоп, що з’єднали Україну з європейським залізничним сполученням. Вже з вересня рушили поїзди до Братислави, Кошице, Будапешта та Відня. Між Ужгородом та Чопом функціонують дві паралельні колії: широка – 1520 мм (притаманна країнам СНД та країнам Балтії) та євроколія – 1435 мм, що створює унікальні умови саме для розвитку контрейлерних та контейнерних перевезень і робить м. Ужгород універсальним транспортно-логістичним вузлом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29975
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Том 30 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Музикін.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.