Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T16:10:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T16:10:16Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - 138 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024 | - |
| dc.description.abstract | Епоха інформаційного суспільства, основою якого є виробництво знаннь, їхнє виробництво, передання та засвоєння, висуває нові вимоги до системи освіти, її моделей і технологій. Останні мають забезпечити якісно новий рівень підготовки студентів до майбутньої трудової діяльності. Впровадження в Україні кредитно-модульної системи навчання, що базується на засадах суб’єкт – суб’єктної, толерантної, партнерської педагогіки, надає можливість студенту – майбутньому фахівцю не лише осмислити і засвоїти інформацію, а й опанувати способи її практичного застосування і прийняття рішень. При цьому зменшується частка прямого інформування і розширюється застосування інтерактивних форм і методів роботи студентів під керівництвом викладача та повноцінної самостійної роботи. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.