Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2025-11-13T16:10:16Z-
dc.date.available2025-11-13T16:10:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПроблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - 138 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024-
dc.description.abstractЕпоха інформаційного суспільства, основою якого є виробництво знаннь, їхнє виробництво, передання та засвоєння, висуває нові вимоги до системи освіти, її моделей і технологій. Останні мають забезпечити якісно новий рівень підготовки студентів до майбутньої трудової діяльності. Впровадження в Україні кредитно-модульної системи навчання, що базується на засадах суб’єкт – суб’єктної, толерантної, партнерської педагогіки, надає можливість студенту – майбутньому фахівцю не лише осмислити і засвоїти інформацію, а й опанувати способи її практичного застосування і прийняття рішень. При цьому зменшується частка прямого інформування і розширюється застосування інтерактивних форм і методів роботи студентів під керівництвом викладача та повноцінної самостійної роботи.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПроблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенямиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.