Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024| Назва: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - 138 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Епоха інформаційного суспільства, основою якого є виробництво знаннь, їхнє виробництво, передання та засвоєння, висуває нові вимоги до системи освіти, її моделей і технологій. Останні мають забезпечити якісно новий рівень підготовки студентів до майбутньої трудової діяльності. Впровадження в Україні кредитно-модульної системи навчання, що базується на засадах суб’єкт – суб’єктної, толерантної, партнерської педагогіки, надає можливість студенту – майбутньому фахівцю не лише осмислити і засвоїти інформацію, а й опанувати способи її практичного застосування і прийняття рішень. При цьому зменшується частка прямого інформування і розширюється застосування інтерактивних форм і методів роботи студентів під керівництвом викладача та повноцінної самостійної роботи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30024 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.