Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30190
Title: Інтеграція соціальних мереж у маркетингову стратегію транспортного підприємства в умовах війни
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Ігнатенко, В. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Зоріна О. І. Інтеграція соціальних мереж у маркетингову стратегію транспортного підприємства в умовах війни / О. І. Зоріна, В. С. Ігнатенко // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доповідей XV Міжнар. науково-практ. конф., пам’яті професора Євгена Крикавського,17-18 жовтня 2024 р. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024.– С. 151-152.
Abstract: В умовах війни соціальні мережі стають незамінним інструментом комунікації та маркетингового просування для бізнесу. Транспортні підприємства, як і інші галузі, стикаються з безпрецедентними викликами: зміни в логістиці, безпека клієнтів та співробітників, нестабільність попиту. У таких умовах швидка й ефективна комунікація через соціальні мережі стає критично важливою для збереження бізнесу, підтримки довіри клієнтів та стабільності операцій.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30190
ISBN: 978-966-941-962-0
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf11.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.