Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30222| Назва: | Обґрунтування раціональної стратегії декарбонізації залізничного транспорту ЄС як розв’язання багатокритеріальної задачі |
| Інші назви: | Reasoning of a rational strategy for the decarbonization of EU rail transport as a multi- criterion task solving |
| Автори: | Самсонкін, Валерій Миколайович Роговий, Олександр Васильович Юрченко, О. Г. Стрелко, Олег Григорович Бурейка, Г. Samsonkin, V. Rohovyi, O. Yurchenko, O. Strelko, O. Bureika, G. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Обґрунтування раціональної стратегії декарбонізації залізничного транспорту ЄС як розв’язання багатокритеріальної задачі / В. М. Самсонкін, О. В. Роговий, О. Г. Юрченко, О. Г. Стрелко, Г. Бурейка // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 19-21. |
| Короткий огляд (реферат): | Декарбонізація залізничного транспорту є одним з пріоритетніших напрямів європейської політики. Вимагає скорочення викидів парникових газів і досягнення кліматичної нейтральності. На сьогодні існує безліч технічних рішень з декарбонізації, які оцінюються за різними критеріями. Прості фінансові розрахунки не здатні адекватно відобразити таку багатокритеріальність, тому використовують методи багатокритеріального прийняття рішень (MCDM). Визначення стратегії декарбонізації залежить від кількох взаємопов'язаних факторів: структури уявлення статистики альтернатив, кількості критеріїв оцінки, горизонту прогнозування. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30222 |
| Розташовується у зібраннях: | Інтелектуальні транспортні технології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Самсонкін.pdf | 350.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.