Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьменко, Анна Вячеславівна-
dc.date.accessioned2025-12-09T16:14:14Z-
dc.date.available2025-12-09T16:14:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКузьменко А. В. Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті / А. В. Кузьменко // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2014: материалы ІХ Междунар. научно-практ. конф. – Киев: ГЭТУТ, 2014. – С. 309-310.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-2197-71-6-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252-
dc.description.abstractРозглядаються принципи маркетинг-логістичного підходу щодо управління вантажними та пасажирськими перевезеннями залізничним транспортом, що передбачає створення єдиної маркетинг-логістичної структури, яка повинна поєднувати ринковий механізм із державним регулюванням.uk_UA
dc.publisherГосударственный экономико-технологический университет транспортаuk_UA
dc.titleОсновні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспортіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьменко.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.