Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252
Назва: Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті
Автори: Кузьменко, Анна Вячеславівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Бібліографічний опис: Кузьменко А. В. Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті / А. В. Кузьменко // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2014: материалы ІХ Междунар. научно-практ. конф. – Киев: ГЭТУТ, 2014. – С. 309-310.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються принципи маркетинг-логістичного підходу щодо управління вантажними та пасажирськими перевезеннями залізничним транспортом, що передбачає створення єдиної маркетинг-логістичної структури, яка повинна поєднувати ринковий механізм із державним регулюванням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252
ISBN: 978-966-2197-71-6
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко.pdf5.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.