Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252
Title: Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті
Authors: Кузьменко, Анна Вячеславівна
Issue Date: 2014
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Кузьменко А. В. Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті / А. В. Кузьменко // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2014: материалы ІХ Междунар. научно-практ. конф. – Киев: ГЭТУТ, 2014. – С. 309-310.
Abstract: Розглядаються принципи маркетинг-логістичного підходу щодо управління вантажними та пасажирськими перевезеннями залізничним транспортом, що передбачає створення єдиної маркетинг-логістичної структури, яка повинна поєднувати ринковий механізм із державним регулюванням.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30252
ISBN: 978-966-2197-71-6
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьменко.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.