Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30279| Назва: | Концептуальні засади забезпечення рівноправного доступу до інфраструктури залізничного транспорту України в умовах структурної реформи галузі |
| Інші назви: | Conceptual framework for ensuring non-discriminatory access to the railway infrastructure of Ukraine under the conditions of structural sector reform |
| Автори: | Прохорченко, Андрій Володимирович Лаґлер, М. Кисельова, А. М. Мінейкіс, Ю. С. Руденко, Т. І. Prokhorchenko, A. Lagler, M. Kiselyova, А. Mineikis, Yu. S. Rudenko, T. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Концептуальні засади забезпечення рівноправного доступу до інфраструктури залізничного транспорту України в умовах структурної реформи галузі / А. В. Прохорченко, М. Лаґлер, А. М. Кисельова, Ю. С. Мінейкіс, Т. І. Руденко // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 28-29. |
| Короткий огляд (реферат): | Реформування залізничного транспорту України визначене стратегічними документами держави та умовами імплементації Угоди про асоціацію з ЄС. Це вимагає побудови прозорих і конкурентних правил функціонування українського залізничного ринку. Європейська модель структурної реформи залізничного транспорту, що ґрунтується на принципах вертикального розділення, відкритого доступу та недискримінаційної конкуренції, стала орієнтиром для держав-членів ЄС та інших країн світу, і демонструє підвищення ефективності перевезень, зростання інвестицій та покращення якості транспортних послуг. Для України, де історично сформувалась монополізована модель функціонування залізничного сектору, перехід до ринкових механізмів потребує глибокого теоретичного, правового та організаційного опрацювання. Особливої ваги набуває розроблення правил рівноправного доступу всіх потенційних перевізників до інфраструктури загального користування АТ «Укрзалізниця». Це необхідно для формування конкурентного середовища, забезпечення прозорості, покращення сервісу та інтеграції національної мережі до європейського транспортного простору. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30279 |
| Розташовується у зібраннях: | Інтелектуальні транспортні технології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Прохорченко.pdf | 477.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.