Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30294
Назва: Особливості поведінки споживачів на ринку транспортних послуг
Автори: Волохов, Володимир Анатолійович
Волохова, Інна Володимирівна
Дата публікації: 2025
Видавництво: Національний університет «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Волохов В. А. Особливості поведінки споживачів на ринку транспортних послуг / В. А. Волохов, І. В. Волохова // Сучасні тренди в поведінковому маркетингу: тези доповідей V Міжнар. науково-практ. конф., 6-7 листопада 2025 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2025. – С. 57-59.
Короткий огляд (реферат): Ринок транспортних послуг у період воєнних дій набуває стратегічного значення для економіки та суспільства. Його функціонування забезпечує мобільність населення, стійкість логістичних ланцюгів і підтримку обороноздатності держави. Поведінка споживачів на ринку транспортних послуг має низку специфічних рис, зумовлених особливостями самої транспортної діяльності – її нематеріальністю, невіддільністю від процесу надання, залежністю від часу, місця та рівня сервісу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30294
ISBN: 978-966-994-097-1
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волохов.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.