Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла-
dc.date.accessioned2025-12-14T15:18:04Z-
dc.date.available2025-12-14T15:18:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДергоусова А. Вірусний маркетинг у digital середовищі / А. Дергоусова // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. – С. 384–385.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-458-9-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30296-
dc.description.abstractОдним з важливих чинників, що призвели до появи нових рекламних інструментів та спричинили зміни на сучасному медійному ринку є розвиток мобільних технологій, при чому розвиток як платформ, так і пристроїв для створення, поширення та сприйняття інформації. Мова йде про такі платформи, як Google, Facebook, Youtube, Instagram, де одночасно успішно існують в своїй ніші значна кількість акаунтів, груп, сторінок, сайтів. І де саме є величезне поле застосування технологій вірусного маркетингу.uk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.titleВірусний маркетинг у digital середовищіuk_UA
dc.title.alternativeViral marketing in digital environmentuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.