Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30296
Назва: Вірусний маркетинг у digital середовищі
Інші назви: Viral marketing in digital environment
Автори: Дергоусова, Алла
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Бібліографічний опис: Дергоусова А. Вірусний маркетинг у digital середовищі / А. Дергоусова // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. – С. 384–385.
Короткий огляд (реферат): Одним з важливих чинників, що призвели до появи нових рекламних інструментів та спричинили зміни на сучасному медійному ринку є розвиток мобільних технологій, при чому розвиток як платформ, так і пристроїв для створення, поширення та сприйняття інформації. Мова йде про такі платформи, як Google, Facebook, Youtube, Instagram, де одночасно успішно існують в своїй ніші значна кількість акаунтів, груп, сторінок, сайтів. І де саме є величезне поле застосування технологій вірусного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30296
ISBN: 978-966-926-458-9
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дергоусова.pdf2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.