Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30298
Назва: Сучасні інструменти інформаційного простору в маркетинговій діяльності
Інші назви: Modern tools of the information space in marketing activities
Автори: Чернявський, Андрій
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Бібліографічний опис: Чернявський А. Сучасні інструменти інформаційного простору в маркетинговій діяльності / А. Чернявський Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. – С. 397-399.
Короткий огляд (реферат): З розвитком технологій змінюється інструментарій, що використовується в повсякденних діях. Сучасність такого інструментарію у більшій мірі пов’язане з процесами цифровізації у діяльності сучасної людини та у всій пов’язаній з нею діяльності. Одним із напрямків такої діяльності є маркетингова, яка в епоху цифрових технологій стає мало ефективною без інтеграції з інформаційним цифровим простором і відповідно використанню інструментів задіяних в ньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30298
ISBN: 978-966-926-458-9
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернявський.pdf3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.