Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorЧернишов, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorDerhousova, Alla-
dc.contributor.authorChernyshov, Dmitro-
dc.date.accessioned2025-12-15T12:09:32Z-
dc.date.available2025-12-15T12:09:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Маркетингові дослідження українського ринку сокової продукції / А. О. Дергоусова, Д. В. Чернишов // Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2019. - №10.uk_UA
dc.identifier.issn2524-2695 (Online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309-
dc.description.abstractUA: В статті розглянуті етапи проведення маркетингових досліджень для аналізу переваг торгівельних марок на українському ринку соків. Запропоновано процедуру маркетингових досліджень споживчих переваг та систематизовано маркетингову інформацію для розробки стратегії позиціонування.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article describes the stages of marketing research to analyze the preferences of brands in the Ukrainian juice market. The procedure of marketing researches of consumer preferences is offered and marketing information for development of strategy of positioning is systematized.-
dc.publisherВидавничий дім "Інтернаука"uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectconsumer preferencesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження українського ринку сокової продукціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of the Ukrainian market of juice productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derhousova.pdf471.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.