Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309
Назва: Маркетингові дослідження українського ринку сокової продукції
Інші назви: Marketing research of the Ukrainian market of juice products
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Чернишов, Дмитро Володимирович
Derhousova, Alla
Chernyshov, Dmitro
Ключові слова: маркетингові дослідження
споживчі переваги
ринок
стратегія
позиціонування
marketing research
consumer preferences
market
strategy
positioning
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Інтернаука"
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Маркетингові дослідження українського ринку сокової продукції / А. О. Дергоусова, Д. В. Чернишов // Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2019. - №10.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті розглянуті етапи проведення маркетингових досліджень для аналізу переваг торгівельних марок на українському ринку соків. Запропоновано процедуру маркетингових досліджень споживчих переваг та систематизовано маркетингову інформацію для розробки стратегії позиціонування.
EN: The article describes the stages of marketing research to analyze the preferences of brands in the Ukrainian juice market. The procedure of marketing researches of consumer preferences is offered and marketing information for development of strategy of positioning is systematized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309
ISSN: 2524-2695 (Online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf471.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.