Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309
Title: Маркетингові дослідження українського ринку сокової продукції
Other Titles: Marketing research of the Ukrainian market of juice products
Authors: Дергоусова, Алла Олександрівна
Чернишов, Дмитро Володимирович
Derhousova, Alla
Chernyshov, Dmitro
Keywords: маркетингові дослідження
споживчі переваги
ринок
стратегія
позиціонування
marketing research
consumer preferences
market
strategy
positioning
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Інтернаука"
Citation: Дергоусова А. О. Маркетингові дослідження українського ринку сокової продукції / А. О. Дергоусова, Д. В. Чернишов // Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2019. - №10.
Abstract: UA: В статті розглянуті етапи проведення маркетингових досліджень для аналізу переваг торгівельних марок на українському ринку соків. Запропоновано процедуру маркетингових досліджень споживчих переваг та систематизовано маркетингову інформацію для розробки стратегії позиціонування.
EN: The article describes the stages of marketing research to analyze the preferences of brands in the Ukrainian juice market. The procedure of marketing researches of consumer preferences is offered and marketing information for development of strategy of positioning is systematized.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30309
ISSN: 2524-2695 (Online)
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derhousova.pdf471.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.