Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалахова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorПопов, Микита Дмитрович-
dc.contributor.authorНіжегольцев, В. А.-
dc.contributor.authorMalakhova, O.-
dc.contributor.authorPopov, M.-
dc.contributor.authorNizheholtsev, V.-
dc.date.accessioned2025-12-17T09:47:46Z-
dc.date.available2025-12-17T09:47:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМалахова О. А. Удосконалення методів розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць з урахуванням резервів для стабілізації графіків руху / О. А. Малахова, М. Д. Попов, В. А. Ніжегольцев // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 75-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30333-
dc.description.abstractМетоди розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць у деяких країнах зазнали зміни з плином часу. Вони змінилися разом із змінами в технології, з урахуванням необхідного часу для технічного обслуговування, а також із забезпеченням часу для досягнення більшої надійності експлуатації технічних засобів. Для розрахунку пропускної спроможності технічних засобів та різних структур поїздів використовуються два принципово різні методи.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleУдосконалення методів розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць з урахуванням резервів для стабілізації графіків рухуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of methods for determining the throughput capacity of railway lines, taking into account reserves for stabilizing traffic schedulesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малахова.pdf522.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.